Pillow pojišťovna

Pillow pojišťovna patří mezi mladší pojišťovny na českém trhu, která se zaměřuje na moderní, jednoduché a přehledné pojišťovací produkty. Pillow pojišťovna nabízí široké spektrum pojištění, zaměřené zejména na auto pojištění, včetně povinného ručení, ale také na pojištění majetku, cestovní pojištění a další produkty. Klienti mohou například snadno vyřídit sjednání pojištění i případné změny nebo ukončení smlouvy online.

Nabídka pojištění Pillow

Pillow pojišťovna se specializuje na poskytování jednoduchých a přehledných pojišťovacích produktů, které splňují potřeby moderních klientů. Mezi hlavní produkty, které Pillow pojišťovna nabízí, patří:

1. Povinné ručení Pillow

Povinné ručení od Pillow je jedním z klíčových produktů společnosti. Toto pojištění je povinné pro všechny majitele motorových vozidel a zajišťuje krytí škod způsobených na majetku nebo zdraví třetích osob. Je dostupné ve třech variantách, s limity od 70 po 250 milionů Kč. Klienti mohou snadno využít kalkulátor pojištění na webových stránkách, kde si mohou rychle spočítat cenu povinného ručení od Pillow pojišťovny.

2. Pojištění majetku Pillow

Pojištění majetku od Pillow pojišťovny zahrnuje ochranu domácnosti, osobních věcí a dalších hodnotných předmětů. Pillow pojišťovna nabízí různé varianty tohoto pojištění, které lze přizpůsobit konkrétním požadavkům klienta, včetně krytí proti vloupání či požáru.

3. Úrazové a nemocenské pojištění Pillow

Pillow pojišťovna rovněž nabízí pojištění invalidity, pracovní neschopnosti, úrazu, vážných nemocí a trvalých následků. Toto pojištění je vhodné zejména pro ty, kteří chtějí mít jistotu, že jsou chráněni v případě nečekaných událostí.

4. Další produkty Pillow pojišťovny 

Kromě uvedených produktů se Pillow pojišťovna snaží pravidelně rozšiřovat svou nabídku o nové produkty, které by mohly zaujmout jejich klienty. U pojišťovny Pillow se nemůže stát, že by klient pročítal složité podmínky na několika stránkách a dohledával, jakou alternativu zvolit, aby v balíku měl i například připojištění čelního skla. Vše vysvětlují, nabízejí a sjednávají rychle, bez složitých procesů a administrací.

Kontakt na Pillow pojišťovnu

Pillow pojišťovna nabízí široké možnosti, jak kontaktovat jejich tým. Zákazníci mají k dispozici různé kontakty na Pillow pojišťovnu, které usnadňují řešení dotazů a žádostí.

Pro rychlou a efektivní komunikaci mohou klienti kontaktovat Pillow prostřednictvím telefonní čísla 777 657 827 nebo kontaktního formuláře umístěného na webu. Zákaznický servis je k dispozici v pracovních dnech od 8:00 do 17:30 a je připraven odpovědět na dotazy týkající se pojistných smluv, změn a dalších požadavků.

Pobočka Pillow pojišťovny

Ačkoli se Pillow pojišťovna soustředí na digitální přístup, má také pobočku v Praze 4 na adrese Líbalova 2348/1. Tato pobočka jsou určeny pro klienty, kteří potřebují pomoci s něčím, co nelze vyřešit na dálku.

Podpora klientů Pillow pojišťovny

Pojišťovna Pillow staví své služby tak, aby byla spokojenost zákazníků zajištěna. Nabízí non-stop asistenci a pomoc svým pojistníkům. Pro zajištění podpory vlastní pojišťovna tři linky, které se rozlišují dle účelu volání. Jedna linka pomáhá v případě potřeby automobilu a motorového vozidla obecně. Druhá linka poskytne pomoc v případě problému s domem či bytem. Třetí linka poradí v případě postupu při vzniku dopravní nehody. Poskytuje totiž právní asistenci.

U vozidel nabízí příjezd služby, opravy i odtah. U majetkové pomoci řeší havarijní stavy, zařizují řemeslníky a odborníky na problematické situace. Právní asistenci může klient využít právě při dopravní nehodě, při trestním řízení nebo přestupku, ale zároveň i při zjišťování potřebných informací pro koupi a prodej vozidla.

Ukončení smlouvy u Pillow pojišťovny

Ukončení smlouvy u Pillow pojišťovny je proces, který by měl být pro klienty co nejjednodušší a bez zbytečných komplikací. Klienti mají právo kdykoliv ukončit svou pojistnou smlouvu, a to v souladu s podmínkami uvedenými ve smlouvě.

Pro ukončení smlouvy stačí zaslat žádost o ukončení na adresu info@pillow.cz. Alternativně mohou klienti kontaktovat zákaznický servis, kde jim pracovníci pomohou a zodpoví jakékoliv dotazy.

Recenze Pillow pojišťovny

Pillow pojišťovna si v posledních letech vybudovala pověst moderní a transparentní společnosti, která se snaží maximálně vyhovět potřebám svých klientů.

Mnoho klientů vyzdvihuje jednoduchost a přehlednost produktů nabízených Pillow pojišťovnou. Uživatelé oceňují, že proces sjednání pojištění je intuitivní a rychlý, a to jak prostřednictvím webových stránek, tak mobilní aplikace. Recenze Pillow pojišťovny často zmiňují také příznivé ceny za pojištění.

Historie Pillow pojišťovny

Pillow pojišťovna je jedna z nově založených na českém trhu. Její činnost začala v roce 2015. Tehdy nabízela pojištění vozidel. Jedná se o českou pobočku nezávislé pojišťovny. Její název „Pillow“ znamená v překladu z angličtiny polštář. K ucelené jejího názvu a loga došlo v roce 2019. Přišla s revoluční, jasnou a výhodnou nabídkou povinného ručení a havarijního pojištění.

V roce 2020 dosáhla pojišťovna Pillow na ocenění za nejrychleji rostoucí společnost v oboru pojištění vozidel. Výsledky mezi rokem 2019 a 2020 byly opravdu úspěšné. Počet pojištěnců se vyšplhal na trojnásobné hodnoty.

Investiční skupina RSJ je akcionářem pojišťovny Pillow. Společnost je pod Českou národní bankou a kontrolu uceluje nezávislý auditorský subjekt. Pojišťovna je zodpovědná a důvěryhodná. I přes krátkou dobu na trhu poskytuje velmi zajímavé pojištění pro ochranu automobilu, majetku, škodou či újmě na zdraví a nemoci.

Současnost Pillow pojišťovny

Díky rychlému růstu a vzestupu v oblibě se pojišťovna Pillow pyšní více jak 60 000 klienty. Poskytuje novinky v pojištění a snaží se zjednodušovat jeho podmínky. Propagují jasné, stručné a jednoduché požadavky, kterým bude rozumět opravdu každý. V jednoduchosti pokračují i v rámci uzavírání pojištění. Nabízí totiž sjednání i z domova. Existující aplikace podpoří sjednání odkudkoli, za pár minut a snadno.

Klient se může na Pillow pojišťovnu spolehnout. Klientela je pro ně důležitá, proto se snaží stavit vzájemný vztah na důvěře. Platby za pojištění jsou stále připisovány jejímu plátci. To znamená, že Pillow pojišťovna přistupuje k pojištění s dvojím pohledem. Domluvená část platby je využita na platbu nákladů. Zbylá je využita na škody. V případě přebytku se pojišťovna dělí s klientem o výslednou sumu.

Aplikace a rozhraní správy pojištění je velmi přehledné. Klient má vše na jednom místě. Díky pravidelným platbám může zjistit a ověřit, zda má pojištění zaplaceno. V aplikaci je hned několik dalších vychytávek, které jsou buď již aktivní, nebo v nejbližší době již budou. Jedná se o přehled všech uzavřených smluv u pojišťovny Pillow nebo například online chat pro komunikaci zdarma s poskytovatelem.

S jednoduššími podmínkami a požadavky jednoznačně souvisí i možnost ukončení vztahu poskytovatele, pojistitele, a klienta, pojistníka. Žádné protahování, uzavírání smluv se závazky a držení pojištěných osob přes jejich vůli. Pokud se klient rozhodne smluvní vztah ukončit, může tak učinit na konci jakéhokoli zúčtovacího období, na které má již zaplaceno. V případě měsíčního placení pojistné částky může klient smlouvu vypovědět každý měsíc v roce.