Havarijní pojištění pro Renault

Nejlepší pojištění je komplexní pojištění. Nestačí pouze povinné ručení, ale vhodné je také havarijní pojištění, které kryje zbylé škody na Vašem vozidle. Jaké další pojištění je ještě dobré uzavřít?

Konkrétně se havarijní pojištění vztahuje na škody způsobené při nehodě na vlastním vozidle, na škody způsobené nepředvídatelnými živelnými událostmi (povodeň, pád stromu, úder blesku, požár, vichřice a jiné), škody způsobené vandaly a krádež.

Havarijní pojištění

Havarijní pojištění je pojištění, které chrání majitele automobilu proti nákladům vzniklým v důsledku poškození nebo zničení vozidla. Je to důležité pojištění, protože může pomoci zabránit finančním ztrátám, které by mohly vzniknout v případě nehody nebo poškození.

Havarijní pojištění se obvykle skládá z několika různých druhů pojištění. Nejběžnější jsou kolizní pojištění, které se vztahuje na škody způsobené autem při kolizi s jiným vozidlem, a pojištění odpovědnosti za škody na zdraví, které se vztahuje na škody způsobené druhým osobám.

Kolizní pojištění je zpravidla dostupné v různých stupních ochrany – od nejlevnějšího až po nejdražší. Čím dražší pojištění si pořídíte, tím více ochrany získáte. To znamená, že pokud se stane, že potřebujete plnou ochranu, budete muset zaplatit vyšší poplatek.

Pojištění odpovědnosti za škody na zdraví je důležité, protože vám pomůže zabránit finančním ztrátám, které by mohly vzniknout v případě, že byste způsobili úraz nebo zranění druhého člověka. To vám také může pomoci zabránit pokutám a soudním procesům, které by mohly vyplynout z toho, že jste způsobili úraz nebo zranění.

Havarijní pojištění pro Renault je stejně důležité, jako povinné ručení Renault, které je povinné ze zákona a narozdíl od havarijního pojištění není dobrovolné.

Renault

Na konci 19. století založil mechanik Louis Renault se svými bratry Marcelem a Fernandem společnosti na výrobu nového fenoménu doby – automobilů. V malé továrně, kterou si postavili na pařížském předměstí, začali vyrábět své první automobily.

Úplně první modelem byl Renault Voltaire 1CV, jehož prvním majitelem byl rodinný přítel. Nejen on byl automobilem nadšený a tak se výroba mohla rychle rozjet. V roce 1905 již byli natolik vybaveni, že mohli začít se sériovou výrobou.

V době probíhající první a druhé světové války byla výroba automobilů téměř přerušena. Továrna sice jela na plné obrátky, ale výroba se zaměřila na armádní produkty. Jelikož Louis Renault během druhé světové války dodával zbrojní produkty Němcům, byla jeho firma po skončení války znárodněna. Do vedení firmy se dostal stát. Jednotlivé závody jsou poté modernizovány.

Renault se pokouší o expanzi také na americký trh, ale zpočátku je neúspěšný. V poválečné době byli úspěšné modely Renault 4 CV, Renault Dauphine, Renault 16 a Renault 4. Kromě toho byl Renault úspěšný také v automobilových závodech, například ve Formuli 1. Z důvodu finančních problémů však musel Renault své náklady znatelně snížit.

Modely vozidel Renault:

  • Renault Alpine
  • Renault Avantime
  • Renault Clio
  • Renault Espace
  • Renault Fluence
  • Renault Fuego
  • Renault Kangoo
  • Renault Koleos
  • Renault Laguna
  • Renault Mégane
  • Renault R11
  • Renault R18
  • Renault R19
  • Renault R20
  • Renault R21
  • Renault R25
  • Renault R5
  • Renault R9
  • Renault Scénic
  • Renault Spider
  • Renault Thalia
  • Renault Twingo

V roce 1993 došlo ke spojení společnosti Renault se automobilkou Volvo Cars a v roce 1999 s Nissanem. To společnosti značně pomohlo a aliance těchto společností se ukázala bát velmi úspěšnou. Začali se opět vyrábět nové modely a Renault se znovu zapojil do závodu Formule 1.